Szálláshely marketing konzultáció

39.900 Ft

Szálláshely marketing – célcsoporthoz igazított lakberendezési online konzultáció

A szálláshely berendezése kommunikál: az arculat, a marketing része. Erősen elhanyagolt terület, pedig az online értékesítés elterjedésével komoly versenyelőny, vagy épp hátrány lehet a nem megfelelő kommunikáció eredménye.
Az első benyomás jelentősége elvitathatatlan, és az online világban perdöntő, hogy az enteriőrfotóink megragadták-e az ideális vendégünk figyelmét, felkeltették-e az utazási vágyát, vagy sem.

A célom, hogy tudatosan foglalkozzunk, és használjuk a lakberendezésben, és annak a célcsoportunk igényeihez történő személyre szabásában rejlő lehetőséget.

A kimondottan tudatos szálláshelyfejlesztéssel foglalkozó szálláshely-tulajdonosoknak segítek megoldásokat találni mindennapi problémáikra a lakberendezés, online marketing és fenntartható turizmus területeken.

-Meghatározzuk az ideális célcsoportot (célcsoportokat),

-hozzájuk igazítjuk a vizuális megjelenést,

-feltárjuk a potenciális csatornákat, ahol elérhetőek

és megtöltjük a szálláshely naptárat olyan vendégekkel, akikkel öröm a munka és akik fantasztikus értékeléseikkel, visszajelzéseikkel hálálják meg a vendégszeretetet.

A konzultáció online zajlik (Zoom-on keresztül, így kérés esetén a konzultációról felvétel készül, ami a későbbiekben bármikor visszanézhető, kijegyzetelhető), időtartama 90 perc (ami kérhető 2×45 perces blokkokban is).

Leírás

Szálláshely marketing – célcsoporthoz igazított lakberendezési online konzultáció

A szálláshely berendezése kommunikál: az arculat, a marketing része. Erősen elhanyagolt terület, pedig az online értékesítés elterjedésével komoly versenyelőny, vagy épp hátrány lehet a nem megfelelő kommunikáció eredménye.
Az első benyomás jelentősége elvitathatatlan, és az online világban perdöntő, hogy az enteriőrfotóink megragadták-e az ideális vendégünk figyelmét, felkeltették-e az utazási vágyát, vagy sem.

A célom, hogy tudatosan foglalkozzunk, és használjuk a lakberendezésben, és annak a célcsoportunk igényeihez történő személyre szabásában rejlő lehetőséget.

A kimondottan tudatos szálláshelyfejlesztéssel foglalkozó szálláshely-tulajdonosoknak segítek megoldásokat találni mindennapi problémáikra a lakberendezés, online marketing és fenntartható turizmus területeken.

-Meghatározzuk az ideális célcsoportot (célcsoportokat),

-hozzájuk igazítjuk a vizuális megjelenést,

-feltárjuk a potenciális csatornákat, ahol elérhetőek

és megtöltjük a szálláshely naptárat olyan vendégekkel, akikkel öröm a munka és akik fantasztikus értékeléseikkel, visszajelzéseikkel hálálják meg a vendégszeretetet.

A konzultáció online zajlik (Zoom-on keresztül, így kérés esetén a konzultációról felvétel készül, ami a későbbiekben bármikor visszanézhető, kijegyzetelhető), időtartama 90 perc (ami kérhető 2×45 perces blokkokban is).