Mind a(z) 2 találat megjelenítve

  • szálláshely marketing online konzultáció_szálláshelyfejlesztés

    Szálláshely marketing konzultáció

    39.900 Ft

    Szálláshely marketing – célcsoporthoz igazított lakberendezési online konzultáció

    A szálláshely berendezése kommunikál: az arculat, a marketing része. Erősen elhanyagolt terület, pedig az online értékesítés elterjedésével komoly versenyelőny, vagy épp hátrány lehet a nem megfelelő kommunikáció eredménye.
    Az első benyomás jelentősége elvitathatatlan, és az online világban perdöntő, hogy az enteriőrfotóink megragadták-e az ideális vendégünk figyelmét, felkeltették-e az utazási vágyát, vagy sem.

    A célom, hogy tudatosan foglalkozzunk, és használjuk a lakberendezésben, és annak a célcsoportunk igényeihez történő személyre szabásában rejlő lehetőséget.

    A kimondottan tudatos szálláshelyfejlesztéssel foglalkozó szálláshely-tulajdonosoknak segítek megoldásokat találni mindennapi problémáikra a lakberendezés, online marketing és fenntartható turizmus területeken.

    -Meghatározzuk az ideális célcsoportot (célcsoportokat),

    -hozzájuk igazítjuk a vizuális megjelenést,

    -feltárjuk a potenciális csatornákat, ahol elérhetőek

    és megtöltjük a szálláshely naptárat olyan vendégekkel, akikkel öröm a munka és akik fantasztikus értékeléseikkel, visszajelzéseikkel hálálják meg a vendégszeretetet.

    A konzultáció online zajlik (Zoom-on keresztül, így kérés esetén a konzultációról felvétel készül, ami a későbbiekben bármikor visszanézhető, kijegyzetelhető), időtartama 90 perc (ami kérhető 2×45 perces blokkokban is).

  • tudatos szálláshelyfejlesztés_ebook_lakberendezés_online marketing_fenntartható turizmus

    Tudatos szálláshelyfejlesztés ebook

    2.990 Ft

    Tudatos szálláshelyfejlesztés ebook- lakberendezésről, online marketingről, fenntartható turizmusról vidéki szálláshely-tulajdonosoknak

    Gyetvai Éva vagyok, marketing szemléletű szálláshelyfejlesztéssel foglalkozom.Célom a vidéki szálláshelyek vonzóvá tétele, felvirágoztatása, ezáltal pedig a fenntartható turizmus térnyerésének elősegítése. Lakberendezőként, idegenforgalmi közgazdászként, vállalkozásfejlesztőként. A módszerem egyedisége a komplex szemléletmódomban rejlik. A vidéki szálláshelyek versenyelőnyét három tényező tudatos használatában
    látom: lakberendezés, online marketing, fenntartható turizmus.

    Célom, hogy a lakberendezést beemeljem a méltó helyére: a szálláshelyek marketing stratégiájába. Az enteriőr, és a szálláshely egyedi atmoszféráját hangsúlyozó brandfotók azok, amik végső soron eladják a vendégéjszakákat. A berendezésnek ezen túl is óriási szerepe van, hiszen az szűrőként is funkcionál (megszólítja az ideális vendéget), illetve a vendégélmény szerves része.
    Az online marketingben rengeteg lehetőség kínálkozik az arra nyitott szálláshely-tulajdonosok számára. Egy olyan kommunikációs csatorna, ami képes közvetlen kapcsolatot teremteni, illetve alkalmas a folyamatos kapcsolattartásra, lehetőség a vendégélmény előzetes „kipróbálására”.

    Küldetésem, hogy megmutassam, hogy milyen hatalmas erő rejlik az ember és környezete kölcsönhatásában. Társadalmi, gazdasági, környezeti, és egyéni értelemben egyaránt. A fenntartható turizmus elveinek gyakorlatba ültetése, és azok tudatos választása biztosítja hosszú távon az abban részt vevők életminőségének fenntartható emelkedését.
    A tudatosság az a gondolkodásmód, ami meggyőződésem szerint elvezet a fenntarthatósághoz. Lelki, és anyagi értelemben egyaránt. Az életfeladatunk szerint élt szabad élet a vágyott világunkat megvalósítani képes énünk kibontakoztatásáról szól: szabadjára engedjük azt a belső művészt, aki a tetteinken keresztül kíván megmutatkozni.