Tudatos szálláshelyfejlesztés ebook
2.990 Ft
Tudatos szálláshelyfejlesztés ebook- lakberendezésről, online marketingről, fenntartható turizmusról vidéki szálláshely-tulajdonosoknak
Gyetvai Éva vagyok, marketing szemléletű szálláshelyfejlesztéssel foglalkozom.Célom a vidéki szálláshelyek vonzóvá tétele, felvirágoztatása, ezáltal pedig a fenntartható turizmus térnyerésének elősegítése. Lakberendezőként, idegenforgalmi közgazdászként, vállalkozásfejlesztőként. A módszerem egyedisége a komplex szemléletmódomban rejlik. A vidéki szálláshelyek versenyelőnyét három tényező tudatos használatában
látom: lakberendezés, online marketing, fenntartható turizmus.
Célom, hogy a lakberendezést beemeljem a méltó helyére: a szálláshelyek marketing stratégiájába. Az enteriőr, és a szálláshely egyedi atmoszféráját hangsúlyozó brandfotók azok, amik végső soron eladják a vendégéjszakákat. A berendezésnek ezen túl is óriási szerepe van, hiszen az szűrőként is funkcionál (megszólítja az ideális vendéget), illetve a vendégélmény szerves része.
Az online marketingben rengeteg lehetőség kínálkozik az arra nyitott szálláshely-tulajdonosok számára. Egy olyan kommunikációs csatorna, ami képes közvetlen kapcsolatot teremteni, illetve alkalmas a folyamatos kapcsolattartásra, lehetőség a vendégélmény előzetes „kipróbálására”.
Küldetésem, hogy megmutassam, hogy milyen hatalmas erő rejlik az ember és környezete kölcsönhatásában. Társadalmi, gazdasági, környezeti, és egyéni értelemben egyaránt. A fenntartható turizmus elveinek gyakorlatba ültetése, és azok tudatos választása biztosítja hosszú távon az abban részt vevők életminőségének fenntartható emelkedését.
A tudatosság az a gondolkodásmód, ami meggyőződésem szerint elvezet a fenntarthatósághoz. Lelki, és anyagi értelemben egyaránt. Az életfeladatunk szerint élt szabad élet a vágyott világunkat megvalósítani képes énünk kibontakoztatásáról szól: szabadjára engedjük azt a belső művészt, aki a tetteinken keresztül kíván megmutatkozni.
Leírás
Tudatos szálláshelyfejlesztés ebook
Lakberendezésről, online marketingről, fenntartható turizmusról szóló ebook vidéki szálláshely-tulajdonosoknak
Tartalomjegyzék
Bevezetés
1. Online szálláshely marketing
1.1 Küldetés és értékrend
1.2 Ideális vendég meghatározása
1.3 Lakberendezés jelentősége az értékesítésben
1.4 Honnan lesz vendégem?
1. 5 Fotózásra való felkészítés
1. 5.1 Szálláshely fotózásának megtervezése
1. 5.2 Saját fotó, vagy vásárolt?
1. 5.3 A tulajdonos, mint modell
1. 5.4 A fotós, mint szakember
1. 5.5 Vizuális történetmesélés
1. 5.6 Fotózási forgatókönyv minta
1. 5.7 Fotózási kelléklista sablon
1. 5.8 Fotósarok
1.6 A vendégélmény növelése az emlékter emtésteremtés eszközével
2. Lakberendezés
2.1 Lakber endezés helye, és jelentősége a szálláshelyfejlesztésben
2.1.1 Lakberendezés, felkészítés és szálláshely styling
2.1.2 A lakberendezés a szálláshely marketingben, vendégszerzésben betöltött
szerepe
2.2 Funkció
2.2.1 Funkcionális térszervezés
2.2.2 Befektetői szemléletmód
2.3 Esztétika
2.3.1 A design-koncepció kidolgozása
2.3.2 Mi az a moodboard? (képek)
2.3.3 A színekről
2.3.4 Képelemzés
2.3.5 Modellezd le!
2.3.6 Milyen legyen a szálláshely stílusa? (képek)
2.4 V idéki idill megteremtése a szálláshelyeden
2.4.1 Mi is a vidéki idill?
2.4.2 Mi is a vendégszeretet?
2.4.3 Berendezést formáló vendégszeretet
2.4.4 A vidéki idill megteremtésére alkalmas stílusok (képek)
2.4.4.1 Adott tájegységre jellemző, autentikus berendezés és dekoráció
2.4.4.2 Vintage stílus
2.4.4.3 Skandináv stílus
2. 5 10 tipp, amit lopj el a lakberendezőktől
2.6 Leggyakrabban elkövetett dekorációs hibák
2.7 Az a bizonyos WOW hatás
2.8 Kedves lakberendezési tervezési projektjeim (képek)
3. Turizmus
3.1 Fenntartható turizmus
3.1.1 A fenntartható turizmus, mint ingatlan-befektetési lehetőség
3.1.2 Fenntarthatóság a lakberendezésben
3.2 Transzformációs turizmus
Zárógondolatok
74 oldalas ebook pdf formátumban.